אירוע חברה

המטרה העיקרית שמנחה מנהלים רבים המתכננים ימי חברה, ימי גיבוש, אירועי חברה או אירועים עסקיים היא לאפשר לעובדים או ללקוחות ליהנות מפעילויות מקוריות ומהנות, כאלו שהעובדים ירצו לקחת בהם חלק, ולסיים את האירוע עם טעם של עוד וציפייה לאירוע הבא.

שיטה יצירתית לעריכת אירוע חברה היא להזמין איש מקצוע מתחום הבידור, אבל לא עוד זמר או מרצה בעל שם עולמי. לא. מה דעתכם להזמין מנטליסט, קוסם או אומן חושים שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע מעשיר ומהנה וירתק את המשתתפים?

 

קוסם למבוגרים מתאים לכל אירוע, כולל אירועי חברה, כנסים מקצועיים או ימי כיף

מופעי הטלפתיה והקסמים המבוצעים במהלך האירוע מרתקים קהלים בכל גיל, ואתם יודעים מה? הם מרתקים יותר את המבוגרים מאשר את הילדים. שנהנים, ולו למשך מספר שעות, מאווירה משוחררת, נעימה ומהנה.

אירוע חברה הוא אירוע מיוחד ויש לו מטרות שונות. לכן חשוב לבחור את המופע המתאים בקפידה, ולהזמין אמן חושים או קוסם שמבדר את המשתתפים ומעביר אותם לממד אחר בזמן. הקוסם מפעיל את הקהל בכל שלב של המופע, מעניק להם תשומת לב אישית ומיוחדת, ומלהיב אותם בקסמים שגורמים להם לחשוב מחדש על המציאות אותה הכירו עד היום.

 

כמו מה למשל?

לפני שנסביר מה יודע קוסם לעשות ואיך הוא מעשיר אירוע חברה, חשוב לא פחות להפריד מציאות מדמיון ומיומנות על. אז בואו נבהיר דבר אחד כבר מההתחלה. לקוסם אין כוחות על טבעיים. לא משנה כמה הוא יישבע על זה בתקשורת. לא.

הוא פשוט אלוף העולם באחיזת עיניים וזריזות ידיים, המבוססת על תרגולים ארוכים ומפרכים. בין היתר, אלו הפעילויות שמצפות לכם כשתזמינו קוסם לאירוע שלכם.

 

האם זה מטוס? האם זו ציפור? לא. זה איתי התופעה

קוסם שמוזמן לאירוע חברה מיומן בהפעלת ציוד שגורם לו לרחף באוויר או לנוע בכוח המחשבה בלבד. או לפחות כך זה נראה לקהל הנדהם.

 

קריאת מחשבות

אמן טלפתיה ואמן חושים מתמחה במגוון שיטות של קריאת שפת גוף, זיכרון מעולה וזיהוי טון דיבור. המהירות והמיומנות המתקדמת שלהם היא שמאפשרת להם להצליח לנחש פרטים מפתיעים וליצור מצבים שעולים על כל דמיון.

 

הומור. מרכיב לא פחות חשוב

קוסם שלא מצחיק את הקהל לא ראוי לתואר. כשאתם מזמינים אמן חושים או קוסם לאירוע חברה, אתם מבטיחים לעובדים, ללקוחות ולקהל שלכם מופע בידור מהנה אשר מבוסס על שפע הומור ותקשורת חיובית.

כי רק בשיטה זו מגיעים אל הלבבות של האנשים שצופים בתדהמה במתרחש על הבמה. הם לא יודעים אם הם יותר נדהמים או יותר משועשעים.

קידום מכירות

הזמנת אמן חושים לכנסים, אירועים עסקיים או אירוע חברה היא שיטה מקורית ביותר למשיכת קהל חדש אל הארגון שלכם, והעמקת הקשרים עם לקוחות חדשים. השימוש בשיטות דוגמת קריאת מחשבות ומגוון קסמים, בתחום של קידום מכירות, היא שיטה גאונית.

האמן מקדם את המוצר או השירות שלכם בשיטות מקוריות ולכן משיג תשומת לב חיובית במיוחד אל בית העסק שלכם.

יצירת קשר מהירה

גלילה לראש העמוד